• Voor 16:30 besteld, morgen geleverd!
  • Leverbaar uit eigen voorraad
  • Niet goed, geld terug garantie
  • FSC gecertificeerd
  • Bereikbaar voor vragen en advies

DAG!

DAG ! staat voor Digitaal Advies Gesprek met een van onze vakspecialisten.

 De huidige situatie in de wereld vraagt om digitale oplossingen.

Onze binnen- en buitendienst medewerkers zijn inmiddels bedreven in het  digitaal communiceren via onze applicaties.

Denk hierbij aan “beeldbellen” via Zoom, Meet of Teams.

U kunt zelf de datum en tijd bepalen wanneer één van onze adviseurs u terugbelt door zelf een afspraak plannen in de agenda van uw Hodi Portal.

Bekijk hier onze specialisten per productgroep.

Verpakkingen met een luxe uitstraling voor afhalen & bezorgen van maaltijden

Nieuw in het assortiment! 

Deze verpakkingen zijn speciaal ontwikkeld voor het draagbaar maken van u afhaal en bezorgmaaltijden. Beide verpakkingen zijn in een tweetal afmetingen verkrijgbaar.

De Afhaal & bezorgbox is verkrijgbaar in de afmetingen:

310x150x220mm 
370x275x250mm.

De Cateringdoos is verkrijgbaar in de afmetingen:

310x215x070mm
430x300x120mm.

Beide varianten zijn leverbaar met uw eigen bedrukking.

Heeft u interesse in deze verpakkingen? Neem dan contact op met onze afdeling verkoop via verkoop@hodi.nl of telefonisch op nummer 0318-546500

Mondkapjes voor persoonlijk gebruik

Iedereen wil ze nu hebben maar bijna niemand kan ze leveren.

Er is momenteel een enorme schaarste voor mondkapjes en de prijzen rijzen de pan uit. Leverbaar vanaf 17 April aanstaande.

  • Deze mondkapjes zijn niet voor medische doeleinden geschikt
  • De vraagprijzen zijn momenteel extreem, maar we willen het u toch aanbieden i.v.m. de enorme vraag.

  • Alles onder voorbehoud van definitieve levering.

Bent u geïnteresseerd laat het ons dan weten, u ontvangt dan per omgaande een offerte van ons.

De 5 zekerheden die wij u aanbieden


COMPLEET
uitgebreid assortiment, eenvoudig 24/7 te bestellen met zeer scherpe prijzen

GARANTIE
op kwaliteit: Voor alle leveringen geldt “Niet goed, geld terug”

DUIDELIJKHEID
Levering binnen 24 uur inzichtelijk d.m.v. eigen Pack & Trace

MVO
verlaging van carbon foodprint, duurzaamheid als basis en FSC gecertificeerd

FORECAST
van bestelmomenten met ideale bestelgroottes en -frequenties

De Online Catalogus

De nieuwe versie van de Verpakkingscatalogus is zowel digitaal als in papiervorm beschikbaar.

Deze staat weer boordevol verpakkingsmaterialen, machines en overige materialen.

Klik hier voor de online versie.

Wenst u een papieren catalogus neem dan contact op met de afdeling verkoop.

Tel: 0318 - 546 500  of per mail via verkoop@hodi.nl

Aangepaste werkwijze

Nu de wereld te maken heeft met nieuwe uitdagingen door de ongekende uitbraak van het virus hebben ook wij maatregelen genomen. Ondanks dat wij maar een zeer beperkte rol spelen, willen wij toch kunnen garanderen dat wij u kunnen blijven ondersteunen bij uw verpakkingsproces.

Maatregelen die de continuïteit van bedrijfsvoering waarborgen hebben concreet voor u de volgende gevolgen:

  • Buitendienst werkt in de basis alleen nog van binnenuit.
  • Alle gemaakte afspraken zullen, in overleg, worden doorgeschoven naar een latere datum.
  • In geval van “urgentie” kan in goed onderling overleg altijd een oplossing gevonden worden.

  • Onze organisatie is inmiddels opgedeeld in teams en werkt vanaf meerdere locaties zowel intern als extern.
  • Wij werken volgens de richtlijnen van RIVM.
  • Hierdoor blijven wij voor u en onze partners 24 uur per dag bereikbaar via de telefoon, mail, webshops en uiteraard onze portal. Er zijn nieuwe mogelijkheden in bedrijf genomen voor communicatie via Skype, Chat en videobellen.
  • Onze voorraden zijn aangevuld en productie is veilig gesteld voor leveringen.
  • Magazijnen en logistiek werken verdeeld in ploegen en zijn zo 12 uur per dag beschikbaar.
  • Goederen kunnen vanaf diverse locaties verzonden worden en dus als meerdere deelleveringen per dag bij u binnen komen. Leveringen binnen 24 uur blijft een van onze standaarden en zal ook zo blijven.

    Mochten wij u verder kunnen ondersteunen in de komende weken horen wij dat uiteraard graag. Onze rol en taak als zakelijke dienstverlener voor verpakken blijven wij ook met plezier vervullen.


Waarom is de klantportal onmisbaar voor u?

Transparant, inzichtelijk en volautomatische applicatie om uw inkoop te voorzien van de juiste informatie.

De portal biedt u namelijk de kans om met een paar drukken op de knop uw eerder bestelde verpakkingsmaterialen bij te bestellen.

Wij adviseren uw ideale bestelaantal aan de hand van uw verbruik in het verleden.
Met ons besteladvies krijgt u meer controle op uw verbruik en kosten, waardoor u grote besparingen kan realiseren. 


Daarnaast is de portal gekoppeld aan de website en kunt u producten uit de webshop toevoegen aan uw order.

Kortom de portal versnelt en vereenvoudigt het bestel- en leveringsproces voor vaste klanten.

Logistieke Dienstverlening

Met een hoogwaardig magazijn van 10.000 m2 staan duizenden pallets materialen bij ons op voorraad. Wij werken met een professioneel WMS systeem, met eigen applicaties, om goederen binnen 24 uur op de plaats van bestemming te krijgen.

Uw zendingen wordt voor aangekondigd in de mail met bijbehorende pakbon en een track & trace code.Deze eigen track & trace applicatie geeft u 24 uur per dag inzage van de status van uw zending en moment van aanlevering.

Mogelijkheden tot notificatie van statuswijzigingen zijn zelf in te stellen. Ook worden in deze toepassing digitaal de getekende pakbonnen van uw zending opgeslagen.

50 vrachtwagens staan tot onze beschikking die er voor zorgen dat uw bestellingen op tijd worden geleverd.Daarnaast werken wij nauw samen met gespecialiseerde pakketdiensten en vervoerders om uw zendingen in binnen- en buitenland tot in detail te kunnen verzorgen.

 Logistiek gezien zijn wij dagelijks bezig met het realiseren van ketenverbeteringen op gebied van kosten, kwaliteit en service.

Hieronder vallen ook de diverse functie gebieden als: forecasting van bestelmomenten, demand planning, voorraadbeheer- en management, productieplanning, logistiek en transport.

Hoe optimaliseert u de zending van de klant?


Hodi Verpakkingsmaterialen helpt u graag bij het optimaliseren van de beleving van uw klant bij het uitpakken van zijn verzending.  Dat goede verpakkingen geen vanzelfsprekendheid zijn, blijkt uit onderstaand onderzoek. Veel slaan de plank mis bij het verpakken van producten (meer dan honderd pakketten werden onderzocht).

Waar zaten volgens dit onderzoek de struikelblokken?
(Zie de afbeelding hiernaast.)

Heeft u verbeterpunten voor uw verpakkingen gevonden?


Bij Hodi Verpakkingsmaterialen helpen wij u graag bij het verbeteren van de beleving van uw klant bij het openen van zijn verpakking. Vragen? 


Neem dan contact met ons op en wij helpen u graag zo snel als mogelijk.